Halmstad tur o retur

Har varit i Halmstad över dagen för att huvudsakligen hämta hem våran sänggavel (sängen levereras hem om några v) men även för att göra stan med min käre mor.  
Det är inte jätte mycket höstnyheter i butikerna än utan mest rea, rea som inte är ngt av en favorit enligt mitt tycke. Jag hittade trots det en hel del både klänningar o skor, men av ngn anledning fick inget av det följa med hem utan istället blev det en regnjacka - välbehövligt i detta klimat, och ett par svarta lite finare byxor. 

Med tanke på att det va både kraftiga regnskurar på dit o hemvägen och oerhört mkt trafik är jag nu helt slut i huvudet. Så nu väntar helt enkelt en film o en skål chips. 

Nya byxor från Lindex 

Trevlig lillördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design