Rosa inspiration

Den här helgen/veckoslutet blev inte alls som det va tänkt. 
Igår tog min syster examen och det skulle firas. Idag va tanken att jag skulle åkt iväg på en rolig shoppingdag tillsammans med min svägerska o svärmor. Imorgon är tanken att min systers examensfest ska gå av stapeln. Massa kul helt enkelt och jag missar allt! Och vet ni vf?! Jo för att igår rök jag på inget mindre än en stadig maginfluensa. Vidrigt värre och så himla typiskt när man sett fram emot det här så länge. Dessutom började jag min första dag igår på pt online med olga Rönnberg. Det kunde med andra ord knappt komma mer olägligt. 

Jag håller mig med andra ord inomhus och på nätet där jag kollar på lite vårinspiration i hopp om att lysa upp allt det gråa just nu. Och lite rosa blir man ju alltid glad av.

Rosa inspiration

Allt kommer från Nelly

Kommentarer
Postat av: Linda Nyström

Bara att kräkas klart och ta nya tag :D kör hårt! Med båda sakerna ;D

Svar: Haha absolut det ska jag göra ;)
Linda

2015-01-16 @ 20:45:53
Postat av: Linda Nyström

Vem har du som tränare förresten?

Svar: Lina heter hon. Kommer inte ihåg efternamnet nu:/
Linda

2015-01-18 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design