Mollys rum

När det kommer till molly så finns det hur mycket som helst jag skulle vilja köpa till henne. Vare sig det är kläder, leksaker eller inredning, det finns ju en hel uppsjö med fina grejer. 

Jag vågar knappt säga det men innerst inne hoppas jag ju att Molly blir en riktig girlygirl som kommer älska allt vad Barbie, dockor och sånt heter så att jag får möjlighet att köpa sånt och själv får återuppleva lite barndomsminnen.  Men hur det blir med det får vi se.

Barnrum över lag är så roligt och det finns så mycket fint. Här hemma börjar vi så smått få ordning på Mollys rum. Framöver så ska även hon få nytt golv o tapeter men än så länge duger det hon har och till dess så får man försöka få det någorlunda hemtrevligt/mysigt.








Kanindockan, en julklapp från mollys mormor, är helt klart en av mina favoriter. Tycker att den är så otroligt söt. 
Tältet är från granit och än så brukar hon inte använda det så mkt. Men hoppas att det är ngt hon kan tycka vara mysigt sen att krypa in i. 




Kommentarer
Postat av: Issa

Jag som tycker att det är fint som det är och som alltid tyckt (och tycker) att tapeten är så fin! :)

Svar: Den gråa tapeten är fin det är den vita som måste göras om då det är mkt hål i den och för att hon ska få en riktig garderob sen som kommer göra att det behövs tapetseras om ☺️
Linda

2015-01-06 @ 20:43:33
Postat av: Martina

Vilket fint rum! :) och tältet blev jag förälskad i! vet du diametern på tältet? :)

Svar: Tack :).
Jag vet tyvärr inte diametern på tältet såhär på rak arm och kollar man granits hemsida står det B:5 sidor x 80 cm och H: 183 cm.
Linda

2015-01-19 @ 22:23:54
Postat av: Martina

Ja jag såg de måtten :) får försöka luska fram det på annat sätt. tack ändå :)

Svar: Jag mätte på det bredaste stället o fick d till 148, lite höftat sådär. Vet inte om det är mkt till hjälp men :)
Linda

2015-01-20 @ 10:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design