Mollys önskelista

Jag är helt och hållet dagblind nu för tiden och jag ligger en aning efter när det gäller tiden. Jag har inte riktigt förstått att vi är inne i januari utan jag är fortfarande i december. Blir lika chockad varje gång jag ser vilket datum det är och idag insåg jag att det bara är två veckor kvar till vår lilla tjejs 1 års dag. Helt sanslöst.
 
Så df knåpade jag ihop en liten önskelista till vår lilla tjej.
 
 
Baseball jacka, strumpor, byxor och bokstöd från HM
Nike skor från sportamore
Molnunderlägg från Jollyroom
Legoförvaring, svarta badbyxor o påslakan från lekmer
Kappa från Stylebykids
Prickiga badbyxor från Cutipie
Kofta från Coolkids
Matskål från Lännamöbler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design