Klarvaken

Ligger helt klarvaken i sängen och har gjort det den senaste timmen. Vaknade pga att det lät som blåsten ville göra inbrott här hemma och när väl jag vaknade till gjorde sig hungern påmind.

Igår hade vi nämligen besök av våra grannar längre ner på gatan och det va så trevligt och tiden bara rann iväg så vi glömde i stort sett bort att äta. Vilket jag känner av nu. Och även om jag är hungrig så tar det emot att äta såhär mitt i natten. Det känns inte ok, så d får vänta till frukosten.




Oliver o Julius va det fullt ös på oxå igår. Det lektes med hockeyspelet, lego, spelades fotboll/bandy o de kollade stundtals på både Emil o Pippi. De lekte jätte bra ihop och O ville gärna fortsätta leka när J skulle gå hem trots att kl va halv elva. Väldigt kul med en lekkamrat på samma gata. 
Så det va en trevlig kväll för alla parter, stora som små.

Nu gott folk verkar det ha slutat blåsa lite så kanske ska försöka få mig lite mer sömn innan dagen sätts igång på allvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design