Inredningsspaning

När jag inte kan sova så brukar det oftast leda till att jag surfar runt på diverse inredningssidor. Ofta är det samma sak man alltid kommer tillbaka till. 

Rosa grått och vitt är favoritfärgerna när det kommer till hemmet.

Asplund Denna underbara byrå kan jag inte sluta sukta efter. En dag, en dag...
Kuddfodral Från ellos
Kulan fr svenskt tenn försilvrad  Även denna är ngt jag inte riktigt kan släppa 
Mateus tallrik A skulle bara skaka på huvudet om han visste att jag ändrat mig om att den skulle vara komplett o vill komplettera våran samling med ytterligare mattallrikar i rosa. 




Kommentarer
Postat av: Issa

Haha, känner igen mig. Under hösten kände jag att "äntligen har jag fått ihop min samling". Inget porslin som saknas, jag var komplett. Men plötsligt saknades det återigen en massa och jag började köpa en massa nya skålar. Det finns alltså fortfarande "hål" att fylla även här! Konstigt! :)

2015-01-06 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design