Fin start på veckan

Det har varit en riktig toppen start på denna fullspäckade vecka. Först ut gymmet och efter att ha lämnat O på dagis väntade finbesök av min gamla barndomsvän. Det va en evighet sen vi sågs så det va underbart att få träffa henne. 




Sen efter lite vardagsbestyr va det dags för gymnastik för mig tillsammans med oliver. Han har varit extremt taggad för detta och tyckte det va väldigt roligt och ville definitivt inte gå hem när det va slut. Även jag uppskattade det då det va riktigt kul att hitta på ngt sånt här tillsammans med min lille kille. Får med andra ord bli en rutin.

Kanon måndag helt klart och nu sitter jag å blir ompysslad då jag är hos frisören. Mycket välbehövligt.
Ha en fortsatt fin måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design