Sååå februari

Februari fortsätter att visa sig från sin rätta sida. Bacillerna o virusen slåss om vartannat vilken av de som ska få bäst fäste på oss....  Förkylningen är nu ett faktum för oss allihop här hemma. Hur man kan gå från att må toppen från ena dagen till att vara halvt däckad dagen efter är för mig en gåta. Jag blir halvt deprimerad o allmänt tjurig när jag blir dålig. Hatar det! Speciellt vid dåliga tajmingar. Hur som så hoppas jag att det försvinner lika fort som det kom! 

Hittade den här fina kappan på HM häromdagen.den hade gärna fått flytta in här. Är den inte så söt? Färgen är dessutom klockren - riktig Linda färg!





Kommentarer
Postat av: Issa

Den beställde jag förra veckan, både i stl 34 o 36. Tror 34:an blir för liten för mig så är du sugen på att testa så hör av dig :). Kram

Svar: Även om den är super fin å ngt som gärna fått flytta in så får jag hoppa över den jackan. Har varit lite mkt inköp nu på senaste ;)
Linda

2015-02-13 @ 10:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design