Ny vecka

Dags för en ny vecka och nya tag. 
Mollys vattkoppor har nu torkat in så vi kommer åtminstone kunna vistas ute bland folk igen. Så skönt att båda barnen haft det nu samt att trots många koppor fick två lindriga varianter.Däremot så är min förkylning lite värre men det kan jag ta. Det tråkiga är bara att jag missar ytterligare träningsdagar. 

Nu inväntar vi operation för oliver som kommer gå av stapeln på onsdag. Och den känner jag mig aningens nervös inför. Tror nog det kommer trilla en tår el två på mig då min lilla älskling sövs ner. 


När lilla M kryper upp jämte en och lägger huvudet på armen framför Pippi gör att man blir riktigt varm i hjärtat. 


Känner mig verkligen så tacksam till livet idag. Underbar känsla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design