Nätshopping

De senaste veckorna så fort barnen har lagt sig så har jag suttit vid datorn för att leta efter en klänning och ett par skor. Än så länge utan ngt resultat.
Två par klänningar och ett par skor åkte tillbaka nästan lika fort som de kom. Alltså inga höjdare! Nu väntar jag på att ytterligare två klänningar samt tre par skor ska komma hem så får vi hoppas att det blir jackpot på något av de. 

Har hittat hur mkt som helst på nätet som jag skulle vilja köpa. Sånt som jag kanske inte egentligen behöver just nu men som jag ändå önskar kunde flytta in i min garderob eller i barnens. Speciellt tokig blir man ju i alla dessa härliga vårfärger! 


Detta hade gärna fått flytta in i Mollys garderob. Allt från Ellos. 

(Bild fr Zalando)
Dessa skor var visserligen inget jag behövde precis nu men de fick ändå stanna då jag aldrig fick tag på några förra året så i år ville jag va ute i god tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design