Min vigselring

Tillbaka till bröllopet och bröllopsplaneringen......
 
Jag visste precis hur jag ville att min vigselring skulle se ut.
Den här ringen i vitguld från schalins exklusiv madrid har jag som förlovningsring och att hitta en vigselring som passar till denna var inte det lättaste. När jag valde förlovningsring så var det inget jag tänkte på alls, att vigselringen en vacker dag oxå skulle passa ihop till denna.
 
 
Att hitta en ring som jag ville ha som även den va halvkupad va lättare sagt än gjort.  Jag va inne i flera guldsmedsaffärer bla här i värnamo och i halmstad och provade ett flertal ringar utan resultat. Till slut började vi fundera på om vi skulle låta göra en ring, med helt egen design.  Men så gick vi in i en butik i halmstad, Smycka, där jag hittade en ring som jag ville ha, dock va den inte halvkupad. Meen, det va inga problem, de fixade ringen precis så som jag ville ha den, dvs halvkupad, så att den skulle passa ihop med min ring. Vilken service och vilken lycka sen!



Classic meja från smycka 


Jag hade ingen tanke på att det skulle bli så svårt att hitta just min vigselring. Men tänk vad bra det blev till slut, jag är helnöjd. Tack vare Smycka!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design