Fredag

Vilken härlig fredagskänsla jag har i kroppen. Antar att det beror på solen. Lite sol gör verkligen susen, så mkt piggare och gladare man blir. Hoppas innerligt att våren är på väg nu!

Efter lunch blev det lite lek o bus i apladalen. Så härligt och få vara ute och njuta av solen. Det enda som fattades va lite fika. Hade varit bra fint med lite fredagsfika ute i solen.





Molly hade fullt upp med att smaka på sanden och hade inte tid att vara med på kort.


Mina älskade ungar! Vad glad jag är att jag har er.


Man blir trött av att leka ta.


Snart tar hela familjen helg och idag väntar AW hos en familj på samma gata.
Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mys dag!! 😘

2015-02-27 @ 20:50:51
Postat av: Emilia

Vilken mys dag!! 😘

2015-02-27 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design