Uttråkad

- jobba, göra nytta o samtidigt få njuta av de sista dagarna innan julledigheten tar vid 
- städa huset
- baka lussekatter o frallor 
- göra pepparkakshus med barnen 
- klä granen
- ta en fika på stan o känna in julstressen 

Ny vecka och detta är några av sakerna jag skulle vilja göra den här veckan. Känns som jag är rätt negativ men det är bara så att jag märker ingen större förändring. Visst att det är skillnad från dagen jag kom hem och idag men jag vill se mer! Och för att inte tala om hur väldans tråkigt det är att bara sitta o titta på tv dag in o dag ut. Med andra ord jag är oerhört och extremt uttråkad.
Imorgon är det dags för det första återbesöket på art clinic , dags att ta bort hälften av stygnen i naveln, ska bli skönt o höra vad de säger om svullnaden samtidigt så är jag lite nervös. 

Men för att vara lite positiv nu då, idag är det bara måndag. I slutet av veckan kanske jag kan börja pricka av listan.

Såhär såg magen ut i lördags.
Svullen, blåslagen o ärrad.
Snitt från höft till höft och ett snitt vid naveln

Tänk vad man tar allt för givet så länge man är frisk o helt rörlig. 



Kommentarer
Postat av: Issa

Det kan/kommer hända mycket på en vecka :). Såhär på bild tycker jag att det såg fint ut. Tar ofta tid innan svullnaden lagt sig.
Håller med dig att man annars tar rörligheten för givet. Minns när jag opererat korsbandet och hoppade runt på kryckor med en ryggsäck på ryggen. Hade aldrig reflekterat över betydelsen av "knän" innan dess. Men insåg snabbt hur GLAD man blev och hur man tagit det för givet; att "bara" kunna böja på knäna, ta upp ngt från golvet osv.
Det är när något gått förlorat som man lättare inser värdet av det hela...
Krya på dig, du kommer snart kunna se tillbaka på dessa tuffa dagar!!! 💛 Kram

Svar: Jag hoppas du har rätt :) kram
Linda

2015-12-15 @ 04:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design