Onsdag

Precis hemkommen efter den sista kursen, åtminstone för i år, för min del. Skön känsla på det!

Ha varit en seg dag då jag frusit, haft fruktansvärt ont i ryggen o varit obeskrivligt trött. Ger mig fanken på att minis baciller har attackerat mig oxå. Hon är dessutom ännu sämre nu, 39 g feber o ögonen är knallröda o geggiga. Men ändå är hon vid rätt gott mod. 

Själv så har jag börjat knapra naturläkemedel för att förebygga förkylningar o dylikt nu, är så oerhört stressad över att det faktum finns att operationen kanske inte blir av. Besvikelsen kommer man då inte kunna ta miste på om det skulle visa sig bli så. 
Jo visst, jag är oerhört optimistisk idag.... 

Pigga o glada där - en önskan om lite positiv energi här.


Kommentarer
Postat av: Issa

Hej!
Vi var ju noga med handhygien idag - DOCK - den lilla parentesen att vi inte skulle använda den vita lilla handduken på toaletten 😂. Detta säger A när vi ska åka hem och jag har använt den 3 gr!!! Haha!
Nu vaknade jag av att halsen börjat värka. Hoppas det stannar där, att lilleman slipper undan och att M kurerar sig snabbt, stackarn. Likaså att du slipper undan! Sov med halsduk, det är ett bra tips :) Kram

Svar: Ojsan! Hoppas ni håller er friska nu då! Vore ju typiskt om ni skulle bli sjuka i helgen 😁
Ska sova med halsduk i natt nu. Kram
Linda

2015-12-03 @ 04:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design