Oliver har klätt vår julgran


Och han tyckte tydligen det va fint om alla kulor hängde på samma ställe.

Julförberedelserna i år har inte riktigt blivit som jag tänkt. Jag har missat så mkt och allt jag ville göra med barnen har fått ställas in. Jag älskar allt som har med julförberedelserna att göra men det är pga barnen det känns så tråkigt. Jag vill ju att de ska minnas jularna som en mysig högtid och att vi ska skapa oss våra egna familjetraditioner som de sedan ska berätta om för sina barn. I år blir inget som jag hade tänkt. 
Jag visste helt enkelt inte riktigt vad som väntade med en sådan här bukoperation. Det är himla tur att vi har flera jular framöver då vi kan skapa traditioner och nästa år får vi helt enkelt köra dubbelt upp när det kommer till allt som har med julen att göra. 
Behöver jag säga att jag verkligen längtar?! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram 💕

2015-12-19 @ 17:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design