Börjar dagen med ett återbesök

Sitter just nu i receptionen på Art Clinic och väntar på min skjuts. Har varit på ett återbesök för att kolla vätskenivån i magen.
Ringde nämligen igår för att höra vad de säger om det hela och de ville att jag skulle komma upp för säkerhetsskull så de kunde få kolla på mig. 


Receptionen 

Togs emot av en sköterska som konstaterade att jag hade vätska vid revbenen och det har orsakat ett lite högre tryck. Även en av läkarna som va med och opererade mig kom in och tittade på mig. Måste säga att det känns väldigt tryggt att vara  i deras händer. Man blir väldigt bra bemött och alla jag har träffat har varit super gulliga och omhändertagande. 

Det bestämdes iaf att inget skulle göras nu för än så länge var det inte så pass mkt vätska så kroppen skulle klara av det själv. Man hade kunnat suga ut den men då uppstår en risk för infektion samt att det förmodligen hade kommit ny vätska. 
På tisdag ska jag dit igen och då ska vi se om det kommit ytterligare vätska och i så fall görs en ny bedömning då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design