Min fina lilla tjej

I onsdags var det inskolningsdags för våran lilla tjej. Det är A som håller även i hennes inskolning vilket är det bästa för
vår del. 
En snabbinskolning då A är med i tre dagar och sen lämnar henne själv i två, dagarna är mellan 9-14. Och än så länge har det gått galant.

Första dagen

Alex har varit tvungen att fotobomba mig så jag känner att jag är med på ett hörn


Lek med brorsan och hans kompis


De sa att det är en bestämd liten dam som vet vad hon vill. De kunde inte ha mer rätt. Molly vet vad hon vill och det är nog svårt att sätta sig på henne. 
Hon och O är väldigt olika på det sättet, O har alltid varit väldigt blyg o försiktig medan M är mer framåt o tar för sig mer. Så jag tror o hoppas att inskolningen kommer fortsätta att gå bra o h håller i sig även när jag kommer lämna i nästa vecka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design