Förändring dock ingen som jag är nöjd med

Satt i frisörstolen i nästa fyra timmar idag. Det var dags för en förändring som jag gått o sugit på ett bra tag. Fick dock kalla fötter men tänkte att det är bara att kör.
Innan jag åkte frågade jag oliver vilken färg han tyckte jag skulle ha. Rosa sa han bestämt. Det blev inte rosa.

Fin färg men inte på mig


Färgen är fin men jag är inte nöjd. Det var inte såhär jag ville att det skulle bli. Detta är inte jag! Så imorgon tänker jag gå tillbaka för att prata med min frisör o kolla vad man kan göra för att få det mer som jag. Egentligen borde jag väl låta det smälta, vänja mig vid tanken för att få det mer rättvist. Men just nu klarar jag inte det, som det känns nu måste det ändras!

Före o efter
Gillar inte den blonda färgen jag hade heller 


Frågade Oliver när jag kom hem vilken färg jag ska ha. Ljust eller mörkt? 
O: vad är mörkt?
Som jag har nu. Brunt.
O får ett megaleende: haha haha då har du samma färg som bajs. Jag tycker du ska ha mörkt hår. Som nu. Som bajs.
Tack! 

Nu ska jag sova på saken, bokstavligt talat, vem vet kanske känner mig mer nöjd imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super snyggt

2015-08-26 @ 21:49:56
Postat av: Anonym

Bara ett litet trix som kan få ansiktet att växa in i håret. Testa en mörkare penna på brynen. Brukar göra rätt mkt när håret byter så...

2015-08-26 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design