En längtan efter jul

Kollade på Madickens jul i morse och vilken myskänsla som flög på mig. Och för att inte tala om längtan till julen.  
Julklappsplaneringen, pepparkaksdegen, lussekatterna, julpyntet, myset, förberedelserna, barnens förväntan, det enda jag inte riktigt längtar efter är väl kylan å blasket. Men annars så får gärna julen vara här snart. 

Planeringen har jag i stort sett börjat med och julklapparna ska jag så smått börja med oxå. 


Molly har fått en liten lillekanin mini och den är väldigt populär. Lille kanin och mini är annars ett fint julklappstips. De är så otroligt söta!  Finns på Miniroom. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Märkligt att man plötsligt ser fram emot mörker igen. Rensade ut en massa sommarklänningar i garderoben igår så nu ligger de nerpackade för vinterförvaring.
Kan också se fram emot julen :)
Söta kaninen, men även sängen!!! 😍. Finns den i större version??!! Kram

2015-08-31 @ 07:12:30
Postat av: Issa

Glömde nog skriva namn...

Svar: Ja visst är de söta. Nej jag tror inte de finns större än så. Tack igen för i lördags, jätte trevligt :)
Linda

2015-08-31 @ 07:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design