Just nu

Vi har en liten biodate jag o A idag. Fast and the furious 7 är det som visas.

Jag älskar de filmerna. Visst en aning för mkt action emellanåt men jag gillar den skämtsamma jargongen skådisarna emellan, gillar farten o musiken samt handlingen runtomkring. Dessutom påminner Dom mig om en gammal vän till mig vilket gör att filmerna blir både bättre och en aning mer känslosamma. 

Hur 7an är vet vi inte än men kan tänka mig att även denna kan framkalla både skratt o en o annan tår. 

-----------------------------------------
UPDATE

Lite för mkt overkliga actionscener för min smak och det va inte den bästa filmen i serien. Men en del skratt och fick bita mig i läppen i slutet av filmen för att inte känsliga-Linda skulle ta över. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design