6 år tillsammans

Att det idag skulle bli en bra dag det hade jag redan bestämt. Men att det skulle bli en sån här bra dag det visste jag inte. 

Just idag för sex år sen, på påskafton på Mårtenssons träffades jag o Alex för första gången. Då var det nog ingen som trodde att det skulle gå såhär, att det skulle bli vi på riktigt, allra minst vi själva. 

Men sen dess har det gått fort och vi har hunnit med en himla massa på dessa sex år. Ett hus, två helt underbara barn och ett giftemål senare och allt blir helt enkelt bara bättre o bättre med tiden.  Att livet är så här bra är tack vare honom och att få dela allt tillsammans är ren o skär lycka. 
Vad de kommande sex åren har att bjuda på vet vi inte men jag ser fram emot att ta reda på det tillsammans med honom som jag aldrig trodde att jag skulle träffa. Mannen i mitt liv och mitt livs kärlek. 



Idag skålar vi för oss och för det fina livet gett oss ❤️ å givetvis även för våra fina N o K som förlovade sig igår på deras årsdag . skål för kärleken !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tänk vad tiden går, och vad Mårtensson kan vara kärlekens ställe ☺️ Vi träffades ju oxå där o firade sex år 21 feb 💕 Stort Grattis till er båda ha en finfin dag 😘

Svar: Ja Mårtenssons är inte så dumt ändå 😉Tack fina 😘
Linda

2015-04-11 @ 13:33:39
Postat av: Issa

Åh, stort grattis till er båda! Ni passar så bra ihop och vi hoppas på en herrans massa år till!
Kram

Svar: Tack 😘 det gör vi oxå ✊☺️
Linda

2015-04-11 @ 14:43:39
Postat av: Karin

Grattis finaste ni ❤️ vi skålar åt er ikväll 😘😘

Svar: 😘❤️
Linda

2015-04-11 @ 15:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design