Våran lilla stora Oliver

Alla föräldrar tycker ju att deras barn är roligast i världen och vi är inte annorlunda.  Det är mycket som ens barn gör och säger som kan få föräldrarna att vika sig av skratt men som kanske andra inte tycker är något speciellt.

Våran lille kille här hemma är ju även han extremt rolig i våra ögon och kan kläcka ur sig både det ena och det andra som gör att han låter så mycket mer vuxen än vad han egentligen är. Och varenda gång han säger ngt kul så lovar man sig själv att skriva upp det för att i nästa sekund glömma bort det.

Häromdagen höll jag på att städa här hemma och då kom oliver ner och sa:
O: du måste dammsuga inne i mitt rum oxå. 
J: ja men det kan jag göra men först får du gå och städa upp dina leksaker för annars kanske jag dammsuger upp dem.
Oliver går in för på sitt rum och kommer tillbaka tjugo sek senare och konstaterar att.
O: du behöver inte städa på mitt rum det va inte så skitigt! 

Jag antar att han helt enkelt inte tyckte att det va värt ansträngningen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design