Sjukstuga

Då var det dags... igen. Det man fruktar så fort man hör ordet. För några veckor sen var det jag och nu är det dags för oliver. Det är alltså magsjukan som är på besök.  
Jag är fruktansvärt bacillrädd och har lite av en fobi för magsjukan. Helst av allt hade jag velat gå ut utanför dörren och åka iväg tills bacillhärden här hemma är över. Men det går ju inte riktigt.




Såhär mysigt hade vi det igår morse. Idag är det lite annorlunda. Och med tanke på gårdagens mys lär vi väl ligga allihop snart. 

Så idag är det synd om våran lille kille här hemma. Dock verkar han inte vara så ledsen för att han mår dåligt utan han är medt ledsen över att vi inte kommer kunna åka till Halmstad idag som va bestämt. 
Älskade Oliver. 

Kommentarer
Postat av: Issa

Så söta de är! Spc den översta när hon lägger handen om honom. Men?? Har Molly gått o blivit brunögd eller är det ljuset?

Har en bild från när jag var liten, där likheten med M faktiskt är ganska slående. Får leta fram den...

Så synd att det inte blir ngt Hstd för er. Hade ni haft en lucka så är jag ledig idag nämligen! :)
Kram

Svar: Det är ljuset som gör att hon ser brunögd ut.
Jag har funderat på det mkt hur du såg ut när du va liten, om det finns ngn eller några likheter mellan er. Så hittar du bilden så vill jag jätte gärna se den :).

Vi är oerhört besvikna här hemma att det inte blir ngn Halmstad i helgen. Frågan är vem som är mest besviken, jag el O.

Kram
Linda

2014-09-04 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design