Min shopping

Lördagens shopping i Halmstad va rätt lyckad ändå. Trots att jag inte hittade en klänning till min fest. 


Två nya träningslinnen


Två nude läppstift från MUS. Makeupstore i all ära men inget slår läppstiften från MAC. Det är de enda läppstiften som jag provat som inte smakar som ngt man hade i sminkboxen när man va sju.


Tröja i favoritfärgen samt en vanlig skjorta.





Man kan aldrig få för många svarta saker i garderoben!


Hittade även en vinterjacka som jag spanat på ett tag och den ska klickas hem på nätet inom kort. 

Det blev som sagt ingen klänning men jakten fortsätter, vet precis hur den ser ut nu gäller det bara att hitta den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design