Förberedelser inför vintern

Även om man inte är jätte sugen på att köpa vinterkläder nu så vet man ju att kylan knackar på när man minst anar det. Så lika bra att vara förberedd! 

Ha spanat in en jacka ett tag nu och när jag va i Halmstad hittade jag den så att jag kunde prova den. Och det va kärlek vid första ögonkastet. Så efter att ha sugit på den lite och lagt fram det för han här hemma så klickade jag hem den.


Fick hem den häromdagen och its a keeper! Så otroligt skön, en megaluva, lite figursydd och förhoppningsvis tillräckligt varm.
Beställde den på Zalando där även bilden är lånad ifrån.  Den finns i flera färger och jag kan varmt rekommendera denna modellen. 
Nu är det bara skor som fattas sen är även jag redo för den kommande vintern.






Kommentarer
Postat av: Fröken Abbe

Usch, vill inte ens tänka på vintern än!
Det finns så många fina jackor och jag blir alltid sugen på en ny, men jag har ju redan hur många som helst.
Kram

2014-09-21 @ 15:58:02
Postat av: Fröken Abbe

Usch, jag vill inte ens tänka på vintern!
Det finns så många fina jackor och jag blir alltid sugen på en ny, men jag har ju redan hur många som helst.
Kram

2014-09-21 @ 15:59:45
URL: http://frokenabbe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design