Lite låg sådär

Idag är det bara en sån där dag. En sån där dag vi lika gärna kunnat hoppa över. Allt känns tungt och jag känner mig allmänt nedstämd. Har egentligen ingen anledning till det då allt borde vara en dans på rosor just nu med tanke på att allt det jobbiga o stressiga är över. Men det kan inte hjälpas känner mig helt enkelt nere ändå. 
Det kan iofs vara sömnbrist som talar då vi hade en ganska tuff natt igen med Molly. Någon som vet hur det kommer sig att det alltid gör ont i tänderna på natten? Varför känner hon inte av något på dagen? 
Och även jag är väldigt trött på att må halvdåligt och inte vara på topp. I snart två v har jag känt att jag håller på och blir sjuk men inget bryter ut. Blir tokig!

Den här halvdepressionen släpper nog snart för ikväll vankas det bowling med goa kollegor och imån är det äntligen dags för helgen som jag och Alex har längtat och väntat på i tre månader!!! 

Oliver är pigg och alert som vanligt medan en annan känner sig som sju svåra år.


Kommentarer
Postat av: Marie Ek

Usch stackars liten! Men tror du det är tänderna hon beskymmras av på natten då? Växtvärk kommer annars vanligtvis på natten, ofta runt samma tid och sen inget på dagen. Kram!

Svar: Det har jag inte ens tänkt på, men det har du ju faktiskt rätt i. Mkt möjligt att det är det o inte tänderna.
Tack för tipset 👍 kram
Linda

2014-10-23 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design