Bowling

Är precis hemkommen efter några riktigt trevliga timmar i bowlinghallen. Tillsammans med några fina kollegor så va det bowling och mat där som stod på schemat.
Tidigare idag va jag inte alls på hugget men nu känner jag mig fylld av ny o positiv energi. Detta va precis vad som behövdes. Och jag kan villigt erkänna att efter den här kvällen längtar jag nästan, men bara nästan, tillbaka till jobbet igen. 


En liten schnitzel. Kan varmt rekommendera maten på Bowlingmagasinet, det va verkligen över förväntningarna. Smakade väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: linacalan

Se gott ut! Vi har beställt mat därifrån till liams dop! Hoppas det är gott 😃👍

Svar: Det va jätte gott 👍
Linda

2014-10-24 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design