Äntligen fredag

Nu är den här. Helgen som jag och min älskade A längtat efter. Vi har sett fram emot alls dessa helger i oktober men just den här har vi längtat lite extra efter.

Veckan som gått ha varit rätt seg faktiskt. Jag är inte riktigt på topp, sömnen har varit rätt obefintlig och samt så började veckan med ångest för min del.  
Hade en del ångest efter lördagen då jag tycker det blev lite för mycket av det goda för min del. Alla nerver va på helspänn och nervositeten över att alla kommer titta på mig va hög och det försökte jag dölja med dryck.. Och det lyckades jag med galant. 

Men såhär i efterhand ha jag mest blivit irriterad över att jag kände ångest. Varför ska man ha det bara för att man tar lite mer plats än vad folk är vana vid att se mig göra eller för att jag pratar och skrattar högre än jag brukar?! Jag va så glad och lycklig och om jag visar det lite tydligare än annars så får det va så. Jag släppte loss och hade iaf riktigt roligt och det tycker jag man ska på bröllop. 

Men hur som, den här helgen är det bara jag och Alex. Och den kommer att bli toppen. En helg fylld med sånt som vi värdesätter högt. 


Mer mobilbilder. Längtar så tills fotografens bilder är färdiga.

Nu ska jag bara fylla på med lite sömn, ladda batterierna och hoppas att va det än är för skit jag har i kroppen, att det försvinner så jag kan återgå till att bli mitt vanliga pigga jag igen! 

Kommentarer
Postat av: Issa

Har full förståelse för att alla nerver måste stillas en sådan dag. Huvudsaken är att ni hade trevligt och det verkade det som. Jag tyckte det var härligt o se dig släppa loss :).
Så ingen ångest för det inte, det var ju din dag!!!

2014-10-24 @ 09:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design