5

Jag är helt o hållet inne i ett riktigt blogg flow nu. Inatt när jag låg vaken och funderade så kom jag på att jag skulle ha en ny kategori i bloggen. Och rubriken till det är helt enkelt 5.  Det kan va 5 saker om mig, 5 saker jag gillar/ogillar, 5 personer, 5 filmer... Ja osv osv. 

Såhär kommer första 5 personer jag skulle vilja vara för en dag.

1. Rachel Green : 
Vet att det är inte är en person som finns mer än på tv.  Men det va under Vänner perioden jag började älska Jennifer aniston och detta är helt klart en helt underbar karaktär man inte kan få för mkt av och som jag gärna skulle vilja va för en dag. 

2. Jennifer aniston
Bästa skådespelaren helt enkelt och en av mina stora idoler.


3. Sofia Hellqvist 
Tycker att Sofia verkar vara en gullig tjej som har båda fötterna på jorden och att få inta hennes vardag en dag, att se hur det är på insidan av kungahuset hade varit spännande. sen att hennes fästman är Carl Philip är ju inte heller fy skam. 

4. Oliver
Att få testa på att vara den här underbara lille killen för en dag hade varit helt toppen. Att få känna på hur det är att vara så älskad av så många och få se vad som försegår inne i hans lilla söta huvud. 

5. Britney Spears
En av de som jag lyssnar på och gillar sådär lite i smyg. Hade gärna testat på att vara Brittan en dag i hennes tidiga karriär. Att kunna sjunga har alltid varit lite av en dröm då jag inte kan sätta en ton rätt. Och att få ställa sig på en scen framför tusentals människor och göra ngt man vet att man är bra på måste vara en väldans kick. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design