Vårt vardagsrum

Jag kan inte släppa vårt vardagsrum, jag vill så gärna göra om, slänga ut och köpa nytt. Bort med fula skinnsoffan, bort med de megajättestora högtalarna (efter element och sladdar är nog högtalare det fulaste som finns i ett hem) och bort med tvmöbeln. Sen in med massa nytt.
 
Jag vill inte möblera efter tvn som är där utan möblera mer för en sällskapsyta. En grå soffa samt en fåtölj eller mysig sittmöbel skulle vara himla fint.
Förstår ju att en ny soffa nu med småbarn är rent idiotiskt men man kan väl få planera och drömma lite. Sen så har nu A äntligen börjat fundera på att göra sig av med högtalarna - ett steg närmare.
 
Mitt önskevardagsrum.
 
 
Soffor från mio
Hay bord hittas på Länna möbler
Barcelona kopia hittas på Möbler 247
Hay marble tray kan köpas på Artilleriet
Ljusstake Svenskt tenn kulan finns på deras hemsida
Foto från love warriors
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design