Tips!

Idag på fm tog jag och M en runda i stan på jakt efter klänningar till oss båda för alla kommande event framöver. Hittade tyvärr inte en enda som föll oss i smaken. Däremot lite annat smått o gott .

För er som gillar real techniques sminkborstar kan jag tipsa er om att det går att köpa på Hm. Åtminstone några. 
Jag som är tokig i ögonskuggor tänkte testa den här, oxå den från Hm. Ögonskuggor behöver man inte lägga en massa pengar på utan har man bara en bra primer så fungerar de flesta bra.

Update: dessvärre va inte dessa ögonskuggor ngt att hänga i julgranen, trots primer.

Behövde även ett nytt schampo och det visade sig att på Thelander o Ek hade de ta tre betala för två på alla Sebastian och såna erbjudanden gillar vi. Så det fick bli två inpackningar oxå. 
Skynda o fynda alla ni som använder Sebastian produkter!



Det va mina tips till er idag. Alltså real technique borstar på Hm och bra deal på Sebastian produkter på Thelander o Ek! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design