Skor

Efter dagislämningen idag begav jag o molly oss till ett fik för att, ta just en morgonfika innan affärerna öppnade. 
Molly va dessvärre inge vidare sällskap då hon somnade så fort vi kom innanför dörrarna. Så dagens tidning( där det fö är ett väldigt snyggt brudpar på bild) och mobilen fick hålla mig sällskap. 
Det va ganska mysigt och avslappnat att sitta där i lugn och ro. 

Hur som, affärerna öppnade och jag fick med mig ett par skor hem. Hela hösten, alltså sen aug tog slut, har jag letat, provat, beställt och skickat tillbaka skor så nu va ett par nya ett nödvändigt ont. Är fortfarande lite osäker då de påminner mig om ett par skor jag hade 99/00. Men jag antar att modet kommer o går... Vi får se om de får stanna.




Häromveckan fick jag hem ett paket innehållande ett par stövlar och de fick iaf stanna. De kan nog komma till användning vid kommande julbord och andra festligheter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design