Första ljuset är tänt

Håller på och packar här hemma för fullt och mellan varven så bälgar jag i mig vatten. Försöker hålla undan förkylningar o virus df blir det mkt vatten o c vitaminer.

Imorgon ska jag iväg , tror jag iaf, med tjejerna. Vet ingenting mer än att jag ska packa en väska med shoppingoutfit, träningsoutfit, festoutfit, necessär mm. Vart det bär av och vad vi ska göra har jag ingen aning om och det spelar mindre roll för det ska bli så himla kul att träffa alla och spendera lite tid med dem.  Vad jag sett fram emot detta och jag är taggad till tusen. Nu ska jag bara se till att piggna till lite sen är jag redo till tusen.

Vi tjuvstartar lite med att tända första ljuset här hemma till eftermiddagsfikat. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design