Söndag

En fullspäckad vecka lider mot sitt slut. En vecka som bla innehållit ett BVC besök, fotvård, lek med kajsan å Niclas, pw med Karin, husvisning, poolbadande , en massa glassätande, en del fika och då jag går och lämnar Olli på dagis så har det även blivit en massa promenader. 

Hos kajsan på fm bus 

Kaffestugan i apladalen har blivit ett favoritställe och har fått många besök på sistone. 




Kunde inte vänta tills poolen va helt fylld, va bara tvungen att bada. 

Alex har tjatat om pool i evigheter och då pratar vi inte om en sån här pool utan en permanent sak. Jag däremot är inte riktigt lika förtjust i iden, inte för att 
det inte skulle vara härligt, för det hade det. Men jag tycker bla att vi inte har plats för det och tycker att det känns lite onödigt.
Men då det är lite som en bunker på våran baksida och det blir rätt hett så behövs det ngt som svalkar så då fick det bli en sån här. Vi möttes helt enkelt på halva vägen.  
Man får lite utomlandskänsla då man känner den svaga doften av klor och jag blir lite som ett barn när jag hoppar runt i den tillsammans med oliver. 
Det kan ju tilläggas att han som tjatat om pool i en mindre evighet har knappt doppat fötterna i denna då han hävdar att det är för kallt. Det finns ett ord...vad är det nu det heter... Jo just det ja- badkruka!!!

Ser ut som o skriker och är ledsen här men han skrattar faktiskt:). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design