Onsdag

Halva vardagsveckan har gått och idag är det onsdag. Det betyder att oliver är ledig så idag är båda barnen hemma. Rätt skönt att slippa stressa iväg på morgonen och bara få strosa runt i pyjamas så länge vi vill. 

Veckan har varit rätt fullbokad hittills med bla lunchbesök i måndags från några av mina kära arbetskollegor, korttagning för VN och lite firande igår tillsammans med syster och familj. 


Present till molly från jobbet. 

Det här är rätt sällsynt! Att dessa två sitter still tillsammans så df vad jag tvungen att föreviga detta med ett kort.


I söndags hade jag och Alex 1 årig förlovningsdag och han överraskade mig med tio röda rosor på morgonen. 


Imorgon tar jag barnen med mig och styr bilen ner mot bästkusten medan pappan i familjen stannar hemma och fixar med det kommande uterummet. Vi får andas lite halmstadluft och Alex får jobba ostört, a winwin situation. Ser verkligen fram emot när uterummet är klart, ett nytt härligt rum att få inreda .





Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh. Vad härligt med ett uterum.. Hoppas ni får fina dagar i Halmstad. Ha de gott,
Kram

2014-05-14 @ 09:39:48
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design