Lördag

Inledde dagen med ett välbehövligt besök hos frisören. Riktigt härligt att komma iväg själv och få bli lite ompysslad. 


Det blev inga större förändringar utan precis som vanligt, det slitna rök bort och en del ljusa slingor tillkom. 


Den här klänningen fick bla följa med mig hem igår från shoppingturen. En långklänning från Trend House. Älskar långklänningar, de är lite av det perfekta plagget. Fungerar både till fest och till vardags och är dessutom otroligt bekvämt att använda. 



Mycket mer har inte hänt och kommet inte hända idag heller då Alex har fullt upp ute i vårt kommande uterum. Han påstår att det kommer att vara klart nästa söndag vilket jag har lite svårt att tro. Han är lite av en tidsoptimist min älskade Alex.  Men det ska bli himla skönt när det väl är klart både för att det ska bli underbart att kunna använda det men även för att man knappt får se Alex på dagarna nu för tiden då han jobbar där inne så mkt. 


Att detta ska stå klart om en dryg vecka återstår att se. Jag har dock mina tvivel ;). 

Kommentarer
Postat av: E

Vad fin du blev i håret - alltid skönt och avkopplande med frisörbesök:) vad härligt med ett uterum, vart någonstans i huset ligger detta "krypin" gömt?? Ha de gott. Kram

Svar: Tack :).
Vet inte om du tänkt på det men vi har en liten utbyggnad till vänster om huset som för många år sen varit ettgarage som de sedan byggde in o gjorde två rum av. Men de va så dåligt isolerade så går inte använda dem, vi har i stort sett haft de som förvaringsutrymme. Så vi gör helt enkelt om ett till uterum, öppnade upp en vägg på baksidan till vårt trädäck. Ska lägga upp fler bilder sen :). Kram
Linda

2014-05-31 @ 23:30:19
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design