Kvalitetstid med systrarna

Igår va jag och mina systrar ute på stan för lite mat och kvalitetstid. Vi skulle fira minstingen i systertrion som fyllt år, visserligen för över en månad sen men bättre sent än aldrig som man säger. 


Vi började med lite mat på rose garden och fortsatte sen till Harrys för en drink.


En rosa panter - såklart, en av mina absoluta favoriter i baren. 

Vi hann med både en drink och lite annat innan det va dags att trampa hemåt. Det va en riktigt rolig kväll med många nostalgitripper och ett o annat skratt.




Nu ska jag snart hoppa upp på cykeln igen som ska ta mig till stan igen för en liten shoppingtur samt lunch tillsammans med min kära mor. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design