Första smakportionen

Häromdagen fick molly sin första smakportion i form av morotspure. Och sen dess har vi även hunnit testa både gröt och plommonpure. Jag kom på sen att det egentligen inte är så smart att testa så många olika på så kort tid ifall hon skulle få ont i magen. Men som tur va så har hon inte reagerat negativt på någon av dessa tre.

Morotspure

Gröt - va nog favoriten iaf.

Som ni ser så äts det i babysittern. Vet inte hur jag skulle klara mig utan denna underbara uppfinning.

Jag hade glömt bort hur lång tid det tar att mata de små i början då hälften av all mat åker ur munnen igen. Men det går bättre och bättre och molly själv tycker att det är jätte spännande.  
Hon är ganska otålig när det äts för kommer det inte en ny fullastad sked mot munnen tillräckligt fort så säger hon till, vänligt så klart men bestämt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design