Hm home

Jag skulle mer än gärna vilja byta ut våran ena soffa här hemma mot en ljusgrå men då vi har två småttingar här hemma så är det rätt praktiskt med en skinnsoffa trots att jag inte tycker det är speciellt snyggt. Så en ny soffa får vänta lite tills de båda blivit lite äldre. Men hade jag haft en ljusgrå soffa nu hade kuddarna i den varit i färgerna ljusrosa, vitt och ljusgrått -  en färgkombo jag gillar starkt.
 
Hm home har några riktigt fina kuddfodral som skulle passa fint, bla dessa.
 
 
 
 
De gråa och rosa hade kunnat få bosätta sig i soffan och den randiga är en favorit som jag gärna velat ha i grått oxå. Men nu har jag ingen grå soffa, däremot har/ska Molly ha de färgerna i sitt rum, grått vitt o rosa, och hon behöver ha en hel massa kuddar i sitt mystält från Granit så då klickade jag hem dessa till henne istället. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design