Happy lights/iris lights

Jag är väl inte den enda som fallit för dessa ljusslingor?!  Det va inte frågan om OM jag ska slå till på några utan frågan va bara VILKEN kombination jag skulle välja. Bestämde mig till slut för en grå kombination till Olivers rum.
 
Hittade ingen färdig kombination till Molly så jag kombinerade en egen. Perfekt att man kan välja precis vilka färger man vill ha.
 
 
Molly ska ha sin ljusslinga ovanför hennes mystält och Oliver ska nog ha sin i stringhyllan.
Tror det blir lite mysstämning med dessa och jag funderar även på att beställa hem en i helvit till oss. Snyggt att hänga i ett hörn eller varför inte lägga på bordet till en dukning.
Jag beställde mina hos www.lillaenja.se där även bilderna kommer ifrån.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design