Frisördags

Ny vecka och den kommer att inledas med ett besök hos frisören.  Har haft ångest över det här besöket sen jag va där i december. Inte för att jag inte gillar att gå dit, tvärtom jag älskar det, utan för att jag inte vet vad jag vill göra. 
Lugg eller ej? Det har varit den stora frågan sen dess. 


Har hur många bilder som helst på snygga luggar och andra frisyrer som jag skulle vilja ha. 



Samtidigt så är jag medveten om att jag varken har tjockleken eller kvalitén på håret för att kunna ha en tjock/tung lugg som jag vill ha. 


Verkligen älskar den här frisyren men det är ingen jag kan ha heller.

Kan vela framochtillbaka hur mycket som helst men lär ändå inte kunna fatta ngt beslut.  Så vi får se vad jag känner när jag väl sitter i frisörstolen eller så låter jag helt enkelt Line ( min frisör) få bestämma. Ja så gör vi! 

( bilderna kommer från Pinterest, som f.ö är en jätte bra inspirations sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design