Älskade Oliver

Oliver är en riktig liten tjötmoster. Det kommer så mkt kul ifrån hans mun och jag önskar att jag kunde skriva ner allt han säger. När han pratar om sig själv tex så refererar han till sig själv som hockeyspelaren.  Nu ska den här hockeyspelaren sova... Nu har den här hockeyspelaren bajsat... Osv Självklart inser jag att mycket han säger är sånt som kanske bara jag och Alex tycker är roligt då föräldrar alltid tycker att deras barn är såå roliga. Så att dela med sig av allt är kanske inte ett alternativ.

Idag stod jag och fixade mig inför frisörbesöket här hemma och samtidigt stod oliver jämte och som vanligt gick munnen i ett.

O: vart ska du?
J: jag ska till frisören och klippa mig.
O: är du inte fin i håret?
J: nej men jag har tänkt att bli det.
Jag fortsätter att fixa mig och efter att ha bytt om, dragit borsten genom håret och bättrat på sminket så frågar jag O om jag är fin nu?
O: nej du är inte såå jätte fin. Inte så fin som min klubba! Säger han samtidigt som han viftar med sin hockeyklubba högt upp i luften. 
Jo jag tackar ja, han är iaf ärlig.  Och man kan ju inte säga annat än att han älskar sina hockeygrejer. Fina O <3

En liten oliver vars största och enda intresse va mat. Hade kunnat göra reklam för McD här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design