Vilken dag

Idag har vi i stort sett varit ute i hela tolv timmar. Tio över åtta gick vi hemifrån mot dagis och sen dess har vi varit ute iaf jag o Molly, oliver ha varit inne lite när han va på dagis.  
Hur som,vilken toppen dag! Och kväll! Termometern står på 26 grader och klockan är efter åtta. Härliga tider.


Då jag inte hittat mig en flytfåtölj så fick jag helt enkelt nöja mig med en solstol i vattnet. Och det fungerade bra det oxå. Det va inte mer än 22 grader i vattnet så jag fick poolen för mig själv.

Blev även serverad en iskall öl av Alex. Inte mkt som kunde slå den här tillvaron nu.


Och medan jag kylde av mig i poolen spelade grabbarna fotboll och Molly satt och skrattade åt ljudet av bollen i sin babysitter.




Efter lite grillat så fortsatte killarna att sparka boll och jag o Molly la oss på en filt i gräset och tittade på. Att ligga i skuggan en riktigt varm sommardag/kväll och bara mysa eller läsa är bland det bästa jag vet.

Det har varit en riktigt toppendag och vi håller tummarna hårt för många såna här dagar framöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design