Äntligen

Efter mycket längtande efter att få prova tapasen på cafe snipen så va det en väldigt hoppfull och exalterad Linda som begav sig mot stan idag. Jag älskar mat så visst kan man bli helt till sig för ngt sånt här. Och det motsvarade verkligen förväntningarna. Inte alla rätter visserligen men i det stora hela va det toppen. 


Det va riktigt svårt att välja ut vad man skulle ta men det blev:

Vitlöksbröd
Chili o vitlöksmarinerade räkor
Handskalade räkor med pepparrotskräm 
Pulled pork i tortillabröd och coleslaw
Rödbetor med ngn ost pinjenötter o ruccola

De tre översta kommer jag definitivt äta igen. Det va så gott att jag helst velat ha dubbelt av de tre rätterna.  Pulled pork va helt ok men lite mäktigt och tycker inte smaken passade in med de andra. Den sista rätten valde jag trots att jag inte är ngn ostmänniska men tänkte att jag måste ju bli vuxen ngn gng. Och den föll mig inte i smaken, men andra som ätit det tycker den är toppen så det handlar helt enkelt om att ost är inget för mig.

Jag är utan tvekan hel nöjd med denna tapas upplevelse och vill gärna gå dit snart igen. Både för att testa andra rätter men även för att äta räkorna o vitlöksbröden igen. 



Kommentarer
Postat av: GoForFit

Åh så gott! :)

Svar: Ja det va riktigt gott :). Bra blogg du har, kikade in nyss och måste fortsätta läsa lite till:).
Linda

2014-06-03 @ 22:14:37
URL: http://goforfit.se
Postat av: Issa

Vi kommer gärna till Vmo o äter tapas! Favoriter även hos oss. Kram

Svar: Det hade varit jätte trevligt, så det tycker jag vi bokar in framöver :). Kram
Linda

2014-06-03 @ 23:13:56
Postat av: Annika

Mums :D

Svar: Ja verkligen :)
Linda

2014-06-04 @ 10:07:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design