När man ligger vaken

Barnen sover fortfarande och jag vågar knappt röra mig då jag är rädd att de ska vakna. De behöver sova, speciellt oliver. Så jag har legat vaken sen halv sju och kollat på mobilen, läst bloggar, kollat IG och planerat lite förändringar i vårt sovrum.  Vi har helt o hållet svartvitt här inne och jag vill ha bort det svarta och ersätta det med ljusgrått och lite mer vitt.



Med lite enkla medel såsom att byta ut överkastet mot ett ljusare och gardinerna mot ett par vita "rullgardiner" så händer det ju lite. Sedan vill jag ha en  ny fondvägg oxå men det är såå svårt att hitta en tapet då det finns så många fina.  
Sedan vill jag ha nya sängbord och tillslut en ny säng, gärna en högre. Men ha tittat efter det länge utan att hitta ngt som är intressant. Så för att börja ngnstans , först ut nya gardiner o överkast.

Kommentarer
Postat av: Millann

Åh så fint! Åh vilka snygga sängbord! Vart kan man få tag i såna?

Svar: Tack :). Sängborden kommer fr XXXLutz
Linda

2015-04-28 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design