Dags för hemfärd

Efter några varma, men otroligt fina dagar i vårt älskade Halmstad så är vi nu på väg hemåt igen.
Jag trivs så bra där nere och känner sånt lugn när jag kommer dit, barnen älskar att vara där och likaså Alex som har bott i Halmstad och har många av sina vänner där. En dröm är att vi ngn dag får möjlighet att ha en egen liten stuga i Halmstad. En liten stuga att inreda och kunna utnyttja när som helst under året. Vem vet i framtiden kanske....

Hur som, dagarna har spenderats mestadels i skuggan, åtminstone för min och Mollys del. Sen har jag o min kära mor haft en mindre lyckad shoppingtur inne i stan, vi har besökt Riccardos och sedan avslutat med mat o dryck på Bulls. 

Och även om vi älskar vårat Halmstad så ska det bli riktigt skönt att få komma hem, packa upp och bara vara hemma under den sista semestern som vi har kvar tillsammans den här sommaren.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design