1984-2014

I år är året då jag lämnar 20+ och träder över på mitt 30 år. Om lite drygt tre månader med andra ord är det dags. Jag har så svårt att förstå det, 30 låter så himla stort och samtidigt väldigt vuxet. Jag känner mig inte ett dugg vuxen även om jag faktiskt kanske är det. 

Hur som haver då jag älskar födelsedagar så även min egen så har jag ju funderat på den här dagen sen ett år tillbaka. Alex har lite svårt att förstå mitt engagemang och mitt stirrande över denna dag men jag kan inte hjälpa det. Ens födelsedag är ngt speciellt och ska firas med dunder o brak och då lite extra när man fyller jämnt, såklart. 

Efter mkt funderande så har jag iaf nu kommit fram till att min 30 års dag kommer att firas under inte mindre än tre lördagar i oktober. En lördag med vännerna, en lördag med släkten och en lördag på hotell i Göteborg. Och jag tycker det ska bli himla roligt.  Så nu ska jag bara knåpa ihop lite inbjudningar och planera detaljerna sen är jag redo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design