3 veckor

Som den vanliga gamla klyschan säger.. Tiden går fort när man har roligt!

De senaste tre veckorna har gått i en faslig fart. Inte för att vi har gjort så mkt men de rullar på ändå. 


Molly växer hon oxå med en faslig fart. Men det är inte så konstigt med tanke på att hennes största intresse här i världen är mat. Och mellan måltiderna sover hon. Äter sover äter sover och äter och sover lite till.

Olivers relation och syn på lillasyster är jätte fin. Han hjälper till, tar på strumpan om lillasyster tappar den, säger till om lillasyster är ledsen, sätter på musiken i babygymmet och vill pussa och klappa lillasyster hela tiden. 


Morgonpuss! Inte alltid lika populärt från lillasyster som från storebror.

Ja det blir mkt pussande och gosande här hemma nu för tiden. 
Jag älskar verkligen min tillvaro och njuter till fullo av varje sekund. Jag är extremt lyckligt lottad.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter och ser underbart ut. Hoppas jag kommer känna och njuta till fullo jag med...

2014-02-16 @ 04:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design