Trött så det räcker

Halsont, förkylning och en obotlig trötthet är vardag för min del just nu. Jag är så fruktansvärt trött på att må såhär och jag kan inte säga när det va jag mådde helt hundra sist. Hoppas att det här vänder efter helgen nu så jag kan återfå lite energi, ork och slippa ha ont i kroppen.

Idag är det dags för mig att röntgas igen. Så får se om jag har ett bråck eller ej. Det som jag är mest nyfiken på är hur stor separationen är mellan magmusklerna. Hur som lär jag inte får några svar idag men skönt när det här är gjort. 

Men först ut idag, alla morgonbestyren. Oliver är egentligen ledig på onsdagar men idag hade de julfest på dagis så han ska dit ändå. Sedan har det lilla livet jullov. 


Bjuder på en suddig mobilbild på kusinerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design