Små vita ulltussar

För er som inte vet så har jag haft en liten Casper som är en bishon frise, för några år sedan. Världens mest finaste och goaste lilla vovve. 
Men då Oliver föddes så kom casper lite i skymundan. Casper drog sig undan mer o mer och med Alex resande förstod vi att det kommer bli tufft om vi ngn gng skulle få fler barn.  Så till slut kom vi fram till att Casper skulle få flytta till min systers mamma. Ett beslut som vi alla är riktigt nöjda med, i synnerhet lilla C som behandlas som den prins han faktiskt är. Nu kan han va med på jobbet och bli riktigt sådär bortskämd o ompysslad som han förtjänar och som vi inte haft möjlighet till. Han har det med andra ord mkt bättre nu och Dessutom så får vi träffa det lilla livet oxå när vi vill. 



Det jag skulle komma fram till var iaf att C har blivit, tro d eller ej, pappa. Tre små söta valpar har han blivit far till och de är så söta så man vet varken ut eller in.

Idag fick jag träffa valparna och det gick inte stirra sig mätt på dem.








Visst är de söta?!

En av valparna, Otto, ska om några veckor flytta hem till casper och då måste jag se till o hälsa på så jag får valpgosa ytterligare lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design